Onsdagkväll och tyst det är i stugan

Måste först bara dela med mig av en länk till en jätterolig julkalender på nätet.

De är någon som gör roliga foton, bilder, text m.m. varje dag. verkligen min humor =)

http://www.oioioi.se/


                                          

Idag var det jobb igen och det kändes ok, trots stress och kyla. Efter jobb ilade jag iväg till Henrys förskola, för ett utvecklingssamtal. Jag fick se bilder och filmer och hon hade bara bra saker att säga. Han är en förebild för de andra, fantastifull, intelligent, rolig med en vilja av stål.
Jättekul att bara höra positiva saker.
Han har ju varit en bångstyrig kille för något år sedan, som inte kom in i gruppen, ville inte lyssna eller lyda, var aggressiv m.m. Skönt att det vänt helt och att han är en helskön kille numera =)

Ja, nu ska jag blogga klart och sedan kolla på film tror jag, lite abstinens---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0