Vabandet fortgår härhemma

Men Alicia är mycket bättre och hon kan gå i skolan imorgon, hon kom precis in och sade det till mig =)

Jag har båda barnen hemma och varför valde jag detta? Ville att Henry skulle vila lite också men de kivar och bråkar hela tiden... Jag skäller och är arg men vill vara glad ju.

Idag har vi bakat fler kakor



Chokladbollar med lite olika dekorationer



Havrekakor i form (en av de min mamma alltid gör i juletider)



Gaffelkakor (ännu en av min mammas julkakor)

Vill ni har något recept så hojta till så lägger jag ut det på bloggen.

Sedan gjorde vi klart alla julkort, 19 stycken ska vi skicka men de flesta skickas genom min kära arbetsplats så det blir gratis =) Alicia har själv dekorerat och ritat allihopa!!



Ni hoppas på att få ett va? =) 
Vissa av dem innehåller även barnens foto från i år, de fina korten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0