Det fortsätter töa och ingen är mer glad än jag =)

Det är faktiskt +2,5 grader ute och det töar för fullt, enorma vattenpölar överallt. Men hellre det än snö.

Är lite hooked av ett Xbox360 spel, Saints Row tror jag det heter. Man är en brottsling som får pengar och respekt för att göra olika olagliga saker.
Helt otroligt att de kan göra så detaljerade spel och så mycket man kan bestämma själv, hur man ska se ut, man kan köpa kläder m.m. Och att man har val och kan påverka sin framtid typ...

Igårkväll såg jag Melodifestivalen del 4 och det fanns faktiskt en hel del bra låtar. Neo var bra och kom till andra chansen. Gillade Anna B´s låt men har ingen vinnarchans tror jag.
Pernilla W var ju urtråkig, kändes som 80-talet var tillbaka. Hennes schlagertid är över...
P Jöback gick till Globen men vilken överraskning.... NOT... Självklart bara för att han är så känd som han är och alla svenskar älskar denna snygga homoman.
Låten var väl ok men det kändes som musikal och ännu en gång en olycksalig kärlekslåt.
Vad tyckte ni om låtarna och de som gick vidare?

Såg en film igår som syrran rekommenderat "The Prestige"



Faktiskt mycket bra. Handlar om två magiker under 1800 talets England som är rivaler och försöker förstöra för varandra. Den är oförutsägbar och spännande. Har ni sett den? Vad tyckte ni den?

Tillbaka till jobb imorgon är det tänkt. Känns väl helt ok. F däremot ska vara hemma trots protester på hans arbetsplats... Är så trött på hans arbetsplats och på hur de behandlar sina anställda, helt sinnesjukt. Ska börja leta efter något nytt jobb där han kommer behandlas som en värdig anställd.

Ni får ha en fortsatt härlig töande söndag =)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Salem och Anna tror jag på i globen!

2010-02-28 @ 16:43:33
Postat av: Emma

jaa visst är spelet bra, när man väl börjat kan man inte sluta ;)

2010-02-28 @ 21:52:00
URL: http://eemmadahlgren.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Tessan: Jag tror Salem tar hem det.



Emma: Ja, det är så roligt och så många olika uppdrag det finns. Jag är bra tycker Henry haha

2010-03-01 @ 17:57:16
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0