Söndag och världens jobbångest

Har varit inne hela helgen men idag började Alicia dansskola igen. Så jag och hon fick borsta av bilen och skotta fram bilen. Shit alltså vi bokstavligen halkade hela vägen fram till Tumba.
Jag gled ner på en korsande väg och en bil var ca 50 meter bort... Som tur var kunde jag räta upp bilen och den bakomvarande bilen bromsade in.

Man ska verkligen inte ge sig ut och köra idag om man inte absolut måste. Såg en bilolycka på vägen också där polisen var tillkallad troligen p g a vem som orsakat olyckan.
Dessutom var det -14 grader ute, så jäkligt kallt.

Egentligen ska jag köra moppe imorgon men med detta väglag så vägrar jag av säkerhetsskäl detta. Jag blir gärna utkörd eller liknande men jag riskerar inte mitt liv för att dela post!!

Melodifestivalen igår då, många bra låtar faktiskt. Gillade Alcazar, tycker de är snygga och har bra och svängig musik. Bidragen som gick vidare var hel ok men inget mer. Tycker inte vi ska tävla i Eurovison med en kärlekslåt, hellre en disko/danslåt. En glad låt ingen sorgsen om olycklig kärlek.
Vad tyckte ni om gårdagens låter och vinnare?

Jag kollade inte på film igårkväll, orkade inte och har ingen jättebra på lager, en massa B och C-filmer bara och jag vet inte om jag ens orkar se dem alls. Så jag spelade lite XBox 360, det finns ett roligt spel där man är en rymling som ska göra en massa kriminella saker för att få poäng. Faktiskt mycket underhållande haha

Idag har vi bara städat, varit på dansen och nu duschar/badar barnen. Ångest inför imorgon, för snön och kylan. Varför tar det aldrig slut? Det ska tydligen snöa i veckan också.

Shit vad jag kommer bli lycklig när snön smälter och vi får plusgrader igen, för det lär väl hände eller har vintern kommit för att stanna året ut??

Ha en skön söndagkväll nu, samla era krafter inför nästa kämparvecka

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0