Torsdag var det här, fredag imorgon =)

Ja, här sitter jag igen. Usch vad jag börjar bli riktigt trött på denna kyla och denna jäkla snö. Tydligen ska det snöa en halv meter nu fredag-söndag... Vart ska den snön läggas?
Trodde att de var slutsnöat nu men tydligen inte.
Ja, bara att ta nya tag och hoppas att kroppen inte är alltför förstörd av vintern och jobbet när solen väl tittar fram.

Har sett två nya filmer.



Danceflick, en parodi på dans och sångfilmer. Den är gjord av The Wayan brothers och de spelar som vanligt också flera av rollerna. De brukar göra riktigt roliga filmer men nej denna var inte riktigt så rolig tyvärr. Jag som älskar parodier blev besviken. Men gillar ni The Wayans så måste ni ju se den ändå.

Igårkväll såg jag ännu en komedi:

Road trip beer pong, en film som handlar om ett gäng collegekillar som ska tävla i en slags sport. De råkar ut för både det ena och det andra på sing väg till finalen. Det är en typisk killfilm, med nakna tjejer m.m. Den var inte så rolig men en ok slapparfilm.

Imorgon är det fredag och det är alltid skönt.

Ta hand om er därute!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0