Glömde säga

att Riina och Justice och Riinas vän Kristi och son var här och hälsade på igår. Det är alltid lika trevlig med oväntade besök =)

Sedan så måste jag berätta att jag tror att någon dött i vår port. Det har luktat väldigt starkt på BV i ca 3 dagar nu och stanken blir bara värre och värre. Det bor en gammal tant på BV och det är från hennes lägenhet det stinker.
Jag visste inte vad jag skulle göra så jag felanmälde det till vår husvärd och hoppas de kan kolla upp lukten imorgon och se om det inte är hon tanten som avlidit i sin lägenhet.

Inte första gången jag känner liklukt, så jag vet hur det lutktar. Tyvärr en av de sakerna man lär sig som brevbärare, hur döda luktar när de legat ett par dagar...

Får se vad som händer imorgon!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy vad läskigt och obehagligt! Om tanten nu är död så får vi hoppas att hon inte led, stackarn.

2010-01-24 @ 19:50:46
Postat av: Kerstin

Anonym: Ja, lite obehagligt är det allt... Hoppas verkligen att hon dog knall och fall.

2010-01-25 @ 18:56:05
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0