Måndag and back to work

Har bara jobbat en dag men är helt trött i kroppen. Känns som jag hårdtränat och styrketränat i 8 timmar...
Blir väl träningsvärk och annan värk, mina ben känns som spagetti just nu.

Har fått reda på att mina prov jag gjorde hos Blodgivningen är bra men järnvärdet är i underkant av vad man ska ha. Man ska ha minst 125 för att få ge blod.

Så nu har jag köpt Niferex, ska äta mer leverpastej, kött och broccoli och dricka en massa apelsinjuice. Ska även börja träna igen för jag känner hur fettet bara sväller över...
Hoppas att mina järndepåer fylls på nu så jag kan börja ge blod.
Har ni fler tips och råd för att höja järnvärdet??!!

Nu ska barnen läggas och sedan ska jag vila lite. Ikväll börjar Paradise Hotel igen på Tv6 klockan 22.00, intrigerna forrtsätter

Goder afton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0