Shit vad kallt....

Min kropp känns som en överkokt spagetti som fått en massa stryk.

Igår var det -15 grader och jag var ute på moppen i drygt 4,5 timme... Jag frös så mycket! Mina fingrar var som isbitar av och till, mina lår/ben var stelfrusna... Var på väg att ge upp flera ggr, grät några ggr (faktiskt) men jag är en sådan där som vägrar ge upp fast jag borde.
Så jag fortsatte trots att moppen ramlade, jag sladdade hit och dit, var trött och frusen och i slutet av rundan var det mörkt. Men aldrig mer att jag åker ut med moppe igen i sådan kyla, det får bli bilen nästa gång.

På kvällen kollade vi på Harry Potter och Halvblodsprinsen men jag somnade tyvärr när det var en stund kvar. Så det får väl bli att jag kollar på slutet ikväll.

Idag är vi lediga, skönt! Så jag och barnen åkte till simhallen och badade. Det är ännu kallare idag, det skulle vara ner mot minus 20 grader idag brrr

Nu har vi värmt upp oss en stund så strax bär det av till Heron City. Ikväll blir det tidigt i säng för imorgon är det vanlig jobbedag igen.

Ha det gott,

Kommentarer
Postat av: Madde

Fy, jag lider med er som måste dela post nu. Jag är precis som du, vägrar att ge upp. Men det är nog bra att vara envis. Kämpa på i kylan! Kram

2010-01-07 @ 13:16:28
URL: http://www.bloggen.fi/detenaochdetandra
Postat av: Ingells

Shit vad jobbigt! Du är en kämpe!

2010-01-07 @ 16:33:11
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: paula

kerstin... e de inte på tiden att ni börja tänka på att flytta till skåne? :-) du slipper snön... du kan vara nära din familj... och jag kan vara barnvakt ibland :-).. du pratade ju om det när vi var där....:-) kanske efter nigeriaresan? :-)...men då är ni väl utfattiga hahahaha. men kanske året där på??? :-) :-)

2010-01-07 @ 17:25:50
URL: http://paulasblogg.bloggagratis.se
Postat av: Kerstin

Madde: Jag kämpar vidare! Kram



Ingells: Tack, kämpar på!



Paula: Ingen omöjlig tanke men det är ett stort prejekt att flytta ner igen men man vet aldrig. Det lär inte bli de närmaste åren i alla fall. Men kanske när vi börjar leta hus på allvar, om typ 5-6år??

2010-01-08 @ 21:24:53
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0