Ett litet snabbt inlägg

Snart bär det av ner mot Skåneland.

Håller på att laga lite mat innan bara, skönt att vara mätt på vägen ner. Men jag har faktiskt med mig lite smått och gott på vägen, även den bärbara dvd:n och två filmer jag inte sett, supernice.

                                                        

Inatt drömde jag om min systers fest. De hade den i ett stort "skräckslott" typ och man var tvungen att gå igenom en massa rum där man blev skrämd på olika sätt för att komma till festen.
Väl inne på festen hade de häftiga amerikanska artisters som sjöng och dansade uppe i luften med hjälp av linor...
Det var högt upp så ångesten från Globen kom tillbaka haha

Jag blev helt galen när jag såg min brorson Joel men jag fick inte hålla honom av min bror och hans tjej, minns hur arg och besviken jag var...

Ja, konstig dröm hehe

                                                       

Måste berätta om igår när jag var på Lidl. Köpte en Cola Zero och fick värsta föreläsningen av kassören som hade en skylt "ny på jobbet" på tröjan.
"varför dricker du det? Vet du vad det innehåller? Jag har hört att man kan få cancer" m.m.
Jag sade som jag tycker, att olika forskare säger olika saker och att man kan få cancer av typ allt man äter, dricker m.m.
Jag blev faktiskt förbannad senare när jag tänkte på det. Varför ska han ifrågasätta mina varor? Varför ska han bry sig och diskutera med mig framför hela kön i kassan??!!

Jaja, nu måste jag fortsätta packa och förbereda mig.

Ha en skön helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0