Konst eller grafitti??


                                                   

Ja, det här visade Alicia mig stolt. Pappa, mamma och fåråd står det på vår byrå nu.
Jag var väl inte sådär lycklig... Hon hade även skrivit namn, ritat pilar lite överallt på dörrar, stolar m.m. De barnen, de barnen.

Idag hurrar vi för barnens kusin Edvin som blir hela 19 år, hur kan de ha blivit så gamla så snabbt?
Grattis grattis på dig!

Imorgon åker jag ju med tåg till Malmö, är framme 22.45 så det blir inte mycket mer än att åka hem till mamma och sova. På lördagen ska jag hinna köpa presenter och gärna träffa min svägerska med familj en stund.
På kvällen är det dags för 40-årsfesten som www.ingells.blogg.se anordnar för sig själv och sin man. Ska bli kul!!!

Tåget hem till STHLM går 15.14 på söndagen, så det blir en intensiv men förhoppningsvis väldigt rolig helg. Jag hinner antagligen inte blogga imorgon och resten av helgen.

Så ni får ha en jättehärlig helg, det ska vara upp mot 31 grader här i STHLM på lördag, fantastiskt!

Jag smygvägde mig imorse men jag räknar egentligen bara måndagar. Jag har nått mitt mål, gått ner 7,6 kg. Väger 60,5 kg, vågar jag skriva nu =)
Nu ska jag fortsätta träna, äta enligt matscheman och försöka hålla vikten så gott det går. Önska mig lycka till för det lär behövas höst och vintertid.

Ha det gott nu

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ojojoj, vad hon hittat på! Rackarungen! Det mesta går att ta bort - titta på innehållet i tuschen och tänk lika löser lika, det har jag fått lära mig på högskolan (t ex att olja går bort med fett/olja) FUNKAR!



Längtar efter att få träffa dig och vi ska se till att det blir en hejdundrande rolig fest! J o jag har gjort grovjobbet sedan är det upp till gästerna att fixa stämningen - men vad kan gå fel? Vi har ju bara bjudit de bästa gästerna ;)



Grattis till målvikten - måste kännas underbart!!! Själv har jag inte gått ner mer (åtta kilo) men orkar inte banta när jag sliter så hårt inför festen (ljuger jag för mig själv med). Bara jag inte går upp så... Och ett par extra kilo att värma sig med över vinter är inte så skadligt ;)

2010-07-02 @ 09:16:45
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

INgela: Ska försöka få bort det på något sätt.



Längtar efter dig också! Jag kommer definitivt göra mitt bästa för att du ska få den fest du vill ha. =)



Att stå still i vikt är bra det också. Några kilo då och då och sedan stå till någon vecka så kroppen vänjer sig vid nya vikten. Kram och vi ses imorgon

2010-07-02 @ 16:59:25
URL: http://chetti.blogg.se/
Postat av: Tessan

Vilket busfrö! Va inne och kolla på din systers blogg. Vad mumsiga tårtorna ser ut! Se till och njut av allt gott i helgen. Det kan du med tanke på vårt jobb :)

2010-07-02 @ 17:44:39
Postat av: Anns

Grattis till målvikten....



hej och hå för mig som går ner sakta. vill inte ta i för hårt. jo jo bantar hela tiden nu gäller det bara att gå ner sakta och på semestern ska jag vara mer nogrann och äta ännu mindre och röra på mig mer



kram

2010-07-02 @ 21:01:52
Postat av: paula

var hon ensam hemma? hahahaha

2010-07-03 @ 01:18:44
Postat av: Anonym



Tessan: Ska njuta av de goda tårtorna =)



Anna: Tackar! Sakta men säkert är bäst =) Men jag gillar snabbt och smidigt.



Paula: Nej haha, jag satt nog och surfade hehe och F tittade på tv...

2010-07-03 @ 13:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0