Lördagsslapp

Solen är borta och det är mest moln på himlen. Lite svalare i luften.

Orkar inte gör något idag... Tråkigt för barnen men de sysselsätter sig just nu med internetspel.

Jag har precis sett en film, var väl inget speciellt bra. Det var en ungdomsfilm och Corey Feldman var med och spelade en 25-åring haha.
Han måste ju vara minst 40 år vi det här laget eller? Kollade upp på www.google.se och han är 39 år.
Jag tyckte han var så snygg när jag var yngre. Han spelade i många ungdomsfilmer då också.

     

"Hooking up" hetter filmen, lägger inte in någon trailer för den var lite för mycket av den sexuella naturen...

Jaja, nu blir det mer film antar jag. Skönt med sådana här slappa dagar.

Ha en fortsatt skön lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0