Torsdagsinlägg

Åh, vilken het dag, helt underbart att jobba i detta väder.

Slutade tidigt idag också, börjar bli en dålig vana hehe

Har tränat med cykeln idag, känner mig lite mörbultad från gårdagens träning, känns överallt i kroppen.

Stod inne på Lidl idag och klämde på kakor, var så sugen men jag lade tillbaka dem, starkt gjort måste jag säga! Jag köpte Mariekex och åt lite av dem, lite mer ofarligt.

Jag står still i alla fall, ner 2 hg från i måndags.




Imorgon ska jag och F ut och äta middag och sedan gå på bio. Vi ska se Eclipse.
Måste tipsa er som är med i Hyresgästföreningen, om ni inte visste det redan så kan man köpa SF biobiljetter för 69kr styck genom dem. Så vi betalade 138kr för 2, bion vi ska gå på kostar egentligen 220kr för två, så vi sparade 82kr på dessa två biljetter. Riktigt bra!
Ska beställa fler ggr från dem, tjänar ju massor på det.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0