Välkommen till Malmö, här säger vi nä, här säger vi jo

Yes man, här är vi nu, i Malmö. Jag och barnen, F är hemma i Norsborg och jobbar en vecka till. Sedan kanske kanske kommer han ner till oss, vi får se.

                                                        

Det var en dryg resa, nästan 6 timmar, vi åkte via Göteborg p g a ombyggnad och tåget fick åka långsammare än vanligt. Men barnen var otroligt snälla, tttade på film, satt på sina platser och bråkade bara en gång.

Väl i Malmö möttes vi av en hel välkomstkommitée, min syster Paula med sin kille Pucki, hennes son Kevin, min bror Eriks son Elliott och min mamma.

Vi åkte hem till mamma och såklart bjöds det på hemmabakade kakor =)

Efter ett tag så dök min bror Max, hans fästmö Annelie och deras son Joel upp och hälsade på. Sedan kom min andra bror Erik med sin tjej Katja och hälsade på snabbt och hämtade sin son Elliott.

Mycket besök men det är kul! Nu ligger barnen i sängen och tittar på film.

Imorgon har vi inga planer alls, men får försöka se till att träffa någon från familjen eller gamla vänner. Tiden är knapp och många att träffa!

Första semesterveckan i antågande och det är gött att slippa jobba!!

Har inte tränat på 3 dagar och det känns... Jag har tagit med Jilian Michael i USB:n så det blir träning imorgonbitti. Känner mig redan plufsig och nej det är inte bra.
Semester eller inte, vill inte förstöra min träning i alla fall.

Ha en skön måndag!

Kommentarer
Postat av: paulas

det första jag tänkte när du sa det hade brunnit var: försäkringsbedrägeri. ingen aning om varför men det bara kom upp i mitt huvud.....

2010-07-25 @ 23:33:13
URL: http://bloggagratis.paulasblogg
Postat av: Kerstin

Paula: Det var det Felix också tänkte på men jag vet inte...

2010-07-26 @ 21:38:18
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0