Lite snabba

Nigeria förlorade mot Argentina igår =(

men det var inget som förvånade oss de har ju Lagerbäck som tränare,,,, Först sabbar han för Sverige och nu sabbar han för Nigeria.

Veckans vägning imorgon, känns spännande, undrar om jag lyckast nå mitt mål på -5kg.

Har nu köpt Dove krämen i min hudtyp, hade köpt den mörka ooppps så nu blir det förhoppninsgvis bra.

Ikväll ska jag se en sjuk film som bror Erik pratat om för ett tag sedan "Mum and dad" får se om den är tillräckligt sjuk haha

Just, jag kan prata normalt igen, fantastiskt skönt och nu blir det mycket (skit)snack på jobb igen hehe

Ha en skön vecka nu, 6 veckor kvar till semestern längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0