Onsdagsinlägg

Har väl inget att säga direkt...

                                                        

F är sjuk och ligger och snorar och jämrar sig. Jag lämnade barnen så han kunde få vila ordentligt och så att barnen skulle få en roligare dag ute med dagis och fritidskompisarna.

Ja, sista juni idag och det känns sorgligt för nu har ju redan en sommarmånad skyndat förbi.

Hoppas juli går ganska sakta för att vi ska få njuta av sommaren men på något sätt snabbt så att jag snart får gå på semester, ash jag bara svamlar.

Har funderat på Nigeriaresan igen, vet att jag tjatar men detta är min blogg och vart ska jag skriva ner mina funderingar annars? Ni är ju så bra lyssnare =)

                                                 

Min arbetskompis sade en sak till mig idag som jag bara smygtänkt på men som faktiskt är ganska bra.
Vi behöver ju inte åka i januari! Vi kan ju åka senare på våren/sommaren, då borde ju foten ha läkt, passet fixat och barnen kanske t o m är lediga från skolan så de slipper ta ledigt. Vet inte varför jag varit inne på januari så mycket?!
Kanske för att vi åkt på vintern förut, men det går ju lika bra på vår/sommar kanske nästan ännu bättre för oss alla??

Jaja, vi får se men vi avvaktar som sagt med bokningen tills vi vet mer om fotoperationen.

Älskar denna värmen vi har nu, älskar det, det gör mig glad i kropp och själ, njuter. Önskar att vi hade trädgård bara så att vi kunde äta, mysa och slappa därute.

Ha det gott nu

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hur är väderskillnaden i Nigeria vinter/vår(sommar?

2010-07-02 @ 09:18:23
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

INgela: Sommaren kan bli riktigt varm , upp mot 40 grader skulle jag gissa. På vintern är det typ 25-30 grader skulle jag gissa.

2010-07-02 @ 17:00:17
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0