Veckans vägning



Och det stod exakt samma vikt som förra måndagen, alltså plusminus noll denna vecka. Så hitintills är det -5,6 kg på 5 veckor.

Jag är inte förvånad att jag stått still, har ju haft paus lördag-söndag med pizza både lördag och söndag plus annan god mat.

Nu kör jag vidare så jag kan nå mitt slutmål innan Skåneresan, har drygt 1 kg kvar. Problemet är väl Midsommarafton på fredag då det vankas god mat och dricka =)
Men får köra hårt lördag-söndag för att kompensera antar jag.

Hur går det för er andra?

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har konstaterat att jag är nöjd som jag är även om jag är lite rundare än innan jag fick barn. Försöker att äta nyttigt, men det slinker nog ner lite för mycket sötsaker. Kanske tar jag nya tag mot hösten, men i sommar ska jag njuta av god mat och dryck. Du är jätteduktig! :)

2010-06-21 @ 23:12:37
Postat av: Ingela

Det går sådär. Först fick jag en lyckochock i morse när jag gick upp på vågen men jag känner min våg - den är totalt opålitlig - den kan skifta 2kg om man väger sig 5 ggr i rad! Tyvärr... Men jag har gått ner lite mer än åtta kilo. Vill gå ner 2 kg till innan festen så det blir hårdare tag från o med NU! =)

2010-06-22 @ 07:58:02
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Madde: Vad bra att du kommit till den insikten! Jag siktar absolut inte mot att vara som innan jag fick barn/innan jag gifte mig. Jag vill väga 60-61kg då är jag nöjd. Tackar =)

Jag kommer också njuta i sommar, men jag försöker välja dagarna med omsorg =)



Ingela: Du måste ju köpa en ny våg, jag har en OBH Nordica digitalvåg, underbar och fungerar perfekt. Haft den sedan 2004. Kämpa på nu!

2010-06-22 @ 21:49:27
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0