Vilken underbar dag!!!

Varmt som jag vill ha det och bara sol och blå himmel =)

Jag slutade redan vid 12.20 så det var supernice. Så jag det blev en tur på systemet m.m, måste ju ha lite gott att dricka imorgon!

                                                   

På vägen hem blev jag och min arbetskompis vittnen till en bilolycka.
Det började med att två bilar körde in i varandra. Sedan backade den bilen som hade kört på den andra hastigt, med full speed så han kom in på motsats sida av vägen alltså mot trafiken, sedan genom ett järnräcke och ner för en grässlänt och över en parkering och slutligen "pang" mot en frisör.... Alltså han backade igenom hela vägen....

Vi var lite chockade jag ringde 112 för jag ville inte att gubben skulle komma undan. Pratade med den påkörda kvinnan och hon fick mitt namn och nummer ifall hon behöver något vittne.

Sjukt av gubben men han stod kvar och inväntade polisen. han kunde ju kört över folk, dödat folk blir så förbannad. vet inte om han var onykter, chockad, påverkad av annat eller varför han gjorde som han gjorde...

Väl hemma så tog jag det lite lugnt innan jag hämtade barnen, sedan var vi ute en sväng innan vi gick hem igen.

                                                  

Nu njuter vi av långledighet, aja 3 dagar i alla fall. Och imorgon är det Midsommar, har bjudit hit våra vänner med barn för grillning och annat gott. Imorgon räknas inga poäng, det är bara Midsommar en gång om året. Ska bli kul och hoppas det blir lyckat för alla =)

Ikväll blir det slapp och bra (?) filmer.

Ha det bra min kära läsare!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Fy, jag kan förstå att ni blev chockade ... Här har vi också haft underbart väder i dag. Trevlig midsommar!

2010-06-24 @ 22:04:59
Postat av: Kerstin

Madde: tack detsamma

2010-06-25 @ 15:19:06
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0