Whitney Houston

var helt ok. Den kritik hon fått har varit för hård.

*Hon är inte 20 år längre, utan närmare 50 år. Tänk på det! En konsert varje kväll i några månader tär på röst, fysik m.m.

*Hon var inte tjock, lite rund i ansiktet bara.
Hon har aldrig varit dansare så vi visste att hon inte skulle dansa järnet. Hon tog lite steg här och där.

*Hon är gravid med en liten flicka, hon är nog typ i 6:e månaden skulle jag gissa. Tänk att turnera i flera månader trots att man är gravid, illamående, foglossning, sömnbesvär m.m.
Hon har gått på droger vilket kanske påverkar hur rösten är idag. Men hon sjöng ändå bra och starkt, hon gjorde om låtarna och det var kanske det inte publiken har gillat?
Hon var kärleksfull och pratade med oss mellan låtarna, om kärlek, Gud m.m.

Jag är helt nöjd trots att hon gjorde om låtarna, alltså inte sjöng de som på albumet och rösten sprack här och där.

Det negativa var att vi hade platser i sektion B, rad 17. Jag trodde jag skulle dö!! Jag är höjdrädd och detta var högt upp på Globen, mycket högt upp! Jag försökte i 5-10 minuter men jag klarade det inte, jag var så rädd och ångestattacker var på gång.
Så vi gick ner en våning och stod upp hela konserten.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Fick också samma känsla när jag var på Arenan, jag som aldrig haft tecken för på höjdskräck! Men det var så brant och hade man snubblat hade man fallit och slagit ihjäl sig så jag hade det jobbigt och var rädd hela konserten... =(

2010-06-10 @ 08:30:01
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

INgela: Varför bygger de dessa arenor på detta sätt, helt sinnesjukt.Jag var så full av rädsla och ångest att jag inte klarade av det. Fick som sagt stå upp istället och et var mycket bättre och vi kunde dansa också =)

2010-06-10 @ 20:05:29
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0