Åh, barn...

Ibland går man upp i limningen. Är det inte schampoo/duschgele flaskor som töms ut så är det min deo som sprayas tills den är slut.
Fick hem ett paket från H&M med Henrys kläder och vad gör Alicia? Klipper rakt ner i paketet så ett plagg fick ett hål... Så nu måste jag skicka tillbaka och sådant strul.

Alltså varför?? Hennes enda svar när hon gjort något dumt är "jag visste inte" och så blir hon ledsen/arg...

Igårkväll såg jag en ganska bra film "sorority Row"



En typisk amerikansk collegefilm där det finns en mördare bland dem... Men den var spännande och helt ok.

Nu ska vi titta på film, har inte riktigt bestämt mig för vilken än.

Ha en skön helg!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Just den kommentaren "jag visste inte" - det stämmer ju, så då är det så svårt att bli arg på dem fast man är jättearg. Ibland är de så snabba att man hinner inte säga "inte såååå" förrän det är försent...

2010-03-22 @ 07:40:43
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ja, här är det Alicias fantasi som är igång. Då kan allt möjligt hända som "hon inte visste"

Arg är jag jämt tyvärr---

2010-03-22 @ 21:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0