Bryter tystnaden

Har inte bloggat på två dagar för att jag mått dåligt. Vill inte gå in på varför men nu mår jag mycket bättre, får sakta krafterna åter. Förhoppningsvis är jag nästan 100% mig själv igen imorgon. För då kommer nämligen min efterlängtade syster Ingela http://ingells.blogg.se
och hennes tre gossar Kalle, Albin och Simon.

Som vi längtar och som barnen har frågat om när de kommer. Alicia vill gå till sängs snabbt varje kväll så att ännu en dag går förbi =)
De ska stanna tills på måndag så vi får 4 heldagar tillsammans då vi ska göra utflykter och så en dag, Påskafton åker vi en 24 timmars nöjeskryssning med Viking Line till Mariehamn. www.vikingline.se

Jag har absolut inte skött mig vad gäller mat och träning de senaste 4 dagarna... Känner mig plufsig och ur form blää Det går inte att banta när man mår dåligt så är det bara. Men jag kör igåg igen på riktigt nästa måndag. Vägde mig imorse och jag har ändå gått ner 4 hg sedan förra måndagen.
Ibland faller man men det viktiga är att ta sig upp på banan igen och avsluta racet!

Nu är det 100% säkert att jag ska ha semester vecka 30-32 i sommar. Vi kommer säkerligen ner till Skåne i 2 veckor då. Har även fått min januarisemester beviljad, 3 första veckorna i januari 2011 =) Ska bli skönt att åka till ett vamt land när ni är hemma och fryser hehe Om nu resan blir av men det strävar vi mot, försöker spara pengar men det är mycket...

Ja, ikväll får vi väl städa upp lite härhemma om vi orkar... Mår faktiskt lite krassligt, lite ont i hals/gom och förkyld. Mina ögon känns svullna och ömma. Men det lägger sig förhoppningsvis, säkert för jag slarvat med mat, träning och sömn...

ha en trevlig kväll nu mina läsare, kramar

Kommentarer
Postat av: Ingela

Skönt du mår bättre! Hoppas vi kan pigga upp dig och inte tvärtom! =)

2010-03-30 @ 22:01:10
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: paula

så sant det du sagt att det inte går att banta när du mår dåligt, så nu förstår du mig.

2010-04-01 @ 09:41:05
URL: http://www.paulasblogg.bloggagratis.se
Postat av: Kerstin

Ingela: Självklart gör ni det! =)



Paula: Jag förstår precis, kramis

2010-04-01 @ 19:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0