Föräldraledig och paus från datorn

Jag känner att mitt datoranvändande måste minskas. Jag sitter väl 1-2 timmar per dag. Så nu ska jag försöka inför en varannan dag regel.
Så nu kommer jag alltså bara blogga varannan dag typ.
Det beror mycket på att jag faktiskt måste umgås mer med barnen än med datorn...

Igår var det också fruktansvärt jobbigt ute på postrundan. Hela min kropp är sliten och det är bara onsdag. Alltså tjock, blank is överallt och där ska vi cykla/gå??!!

Idag är jag föräldraledig för Henrys dagis har stängt. Och där fanns inget jourdagis öppet som de brukar ha på somrarna. Skönt med ett break från jobbet men ångest att jag måste dit imorgon igen. Och imorgon är det moppen igen men chefen har köpt sådana där saker man sätter under skorna med spikar i. Så förhoppningsvis så går det lättare att gå imorgon och så ska det tydligen vara 5 grader imorgon =)

Måste ju berätta att jag blev faster i måndagsnatt några minuter i 12. 15/3 kom min lillebrors son Joel ut. Jag önskar att jag kunde åka dit nu och snusa på honom.
En av de hemska saker med att bo så långt ifrån buhu
Så jag blev faster för 5:e gången och nu har alltså alla mina 8 syskon barn =)

Barnens kusin nummer 30. Så många kusiner i så olika åldrar och på så många olika platser i världen =)

Ikväll är det simavslutning för Alicia och föräldrar/syskon får vara med och bada så det är klart vi ska det. Men F badkrabban ska sitta och titta på.

Ha en fortsatt skön onsdag och ta det lugnt därute!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Dobbarana var väldigt bra!

2010-03-17 @ 17:35:18
Postat av: Ingela

Hahaha, jag tyckte att mina barn hade många kusiner - sjutton - men herregud det är ju inget jämfört med dina, hihihi! Ångest över jobbet - är det bara pga vädret eller du har ångest över jobbet överhuvudtaget?

2010-03-18 @ 07:34:43
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Tessan: Ja de var fantastiska =)



Ingela: Ångesten beror endast på väglaget annars älskar jag mitt jobb =)

2010-03-18 @ 18:01:18
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0