Gottehelg

Ja, det har vi denna helgen. Har bestämt att helgen efter löning ska vara extra gottig för vår familj. På fredagen får vi äta chips/ostbågar-bollar eller annat snacks. På lördag går vi ut och äter plus äter varma bullar till frukost. På söndag äter vi glass.

Tänkte att om vi inför en gottehelg en gång i månaden så har vi något att se framemot. Och inte bara äta en massa gott varje helg som förut. Får se om det funkar, hoppas det!

Jag är inte riktigt med denna helg då jag fortfarande är i bantningsfasen och är inte nöjd med vad jag väger än... Men någon ostbåge har slunkit ner ändå men bättre än halva påsen.

Idah plockade jag grenar ute som nu barnen dekorerat med ägg och kycklingar. Köpte lite Påskpynt i affären så imorgon blir det mer pynt. Inte mycket men lite påskigt måste vi ju ha det nu när vi får besök och allt =)

Tänkte se en film nu men vet inte vilken och www.tankafett.org verkar ha stängt ner??!! Någon som vet vad som hänt?
Kanske lägger mig istället, är dödstrött...
A och N var här ikväll, barnen också såklart, det var verkligen längesedan så det var kul.

Ha en skön fredagkväll!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

tankaFett: Det har nått med nån anmälan och att administratören har tröttnat på ha sidan kvar. Det står en del olika orsaker på facebook, men vad som stämmer vet jag inte..

2010-03-27 @ 12:41:47
Postat av: Kerstin

Blää för det, får jag väl också joina piratebay kanske...

2010-03-27 @ 13:02:51
URL: http://chetti.blogg.se/
Postat av: Jan

Eller så skulle man ju kunna köpa eller hyra en dvd istället...

2010-03-28 @ 01:57:41
URL: http://fromdusktilldawn.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Jan: Jo, det blir väl sista utvägen =)

2010-03-30 @ 17:50:40
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0