Söndagkväll

Usch vad besviken jag är över vilka svenska folket skickade till Globen.
Hur kunde alla tre favoriter åka ut??

Hur kunde en tråkig, sorglig skitballad slå ut två av mina favoriter? Hur kunde Alcazar förlora? De är snygga, sjunger bra, hade snygga kläder, dansade skitbra och låten var ju grym!!

Jaja, det är blonda svenska tjejer som gäller, det har vi ju sett förut... BORING!!

Efter fiaskot så såg vi en film jag längtat efter "Precious"



Väldigt gripande, se trailern, den säger allt. Tänk att vissa barn har det så hemskt, en sådan hemsk uppväxt utan någon trygghet alls... Se den! Har ni sett den, vad tyckte ni?

Idag har vi bara storstädat. Tränade också, imorgon börjar jag min diet och jag känner mig på gång. Ska bara äta upp allt som är gott härhemma först. Det är inte mycket men det måste ut ur huset annars så äter jag det i veckan...

Får se om det blir någon film ikväll. Kan ni rekommendera någon? Annars har jag några på lager.

Ha en fortsatt skön söndagkväll!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Såg också Precious igår kväll. Finner inga ord! Pappan var hemsk men frågan är om inte mamman var värre! Istället för att skydda sin dotter anklagar hon henne för att ha stulit hennes man... sicko!



Jag behöver också börja diet. Hur äter du när du går ner?



Kan rekommendera Stieg Larsson-filmerna, Inglorious basterds, My sisters keeper, Mammut, Soraya M (har inte sett den men den ligger ute...). Har även hört att Fish tank ska vara mkt bra.

2010-03-07 @ 18:57:10
Postat av: Kerstin

Jenny: Jag äter en hel del knäckebröd, sallad, mycket fisk. Mindre portioner av allt, tränar.

Inget godis, snacks, kakor. Jag följer Viktväktarna ganska mycket.



Tack för tipsen! Har sett Inglourious Bastereds = mycket bra. Får kolla in de andra

2010-03-09 @ 17:49:37
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0