Cykel på G, Malmöresa??!!

Hejhej!

Jo, jag tror jag snart blir med cykel och jag längtar. Chefens tjej vill sälja sin stadscykel, en sådan som jag vill ha. Hon köpte den förra året från Biltema för 1199kr och den är knappt använd (typ 10ggr). Hon vill köpa en med fler växlar för denna cykel är utan växlar och ska användas till kortare cykelresor. Hon vill ha 800kr och då är det med cykelkorg, när för hjulen, cykellampor plus att han ska se över den ordentligt och tvätta den. Plus att han kör den till jobbet så det är bara för mig att cykla hem =)
Försökte pruta till 600kr men får se vad tjejen säger.

                                                    

Sedan har jag och F pratat idag om min ev. Malmöresa som jag vill göra första helgen i juli. Det är då min syster och hennes make har deras 40-årsfest. Jag kommer troligen boka nu ikväll.
Nigeriaresan har vi också diskuterat och det blir så att vi bokar i juli och betalar in de pengar vi har och tar resten på avbetalning. Sedan satsar vi på de 6 månaderna innan resan för att spara ihop fickpengarna, minst 30000kr.

Usch det rinner ur Henrys öra igenom och det är kletigt och jobbigt. Ska ringa hans öronläkare imorgon och höra om vi kanske får åka in en sväng så han får titta på det. Vill inte gå från jobbet så hoppas F ska kunna gå med honom på torsdageftermiddag. Vi får se, det ska ju egentligen sluta rinna av sig själv. Han har i alla fall inte ont.

Jaja, nu ska jag surfa vidare, ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0