Det blir FEST!!

Ja, igårkväll bokade jag så äntligen resan jag velat fram och tillbaka med. Jag åker SJÄLV med tåg ner på fredagen den 2/7 och åker hem på söndageftermiddag den 4/7.
Så jag kommer på min syster och hennes makes 40-årsfest den 3/7 =)

Det ska bli så kul och annorlunda. Tänk att vara barnledig i 2 dagar, när hände det sist?! Kunna sova två hela nätter utan att bli störd av barn som kallar/kryper ner i sängen. Festa utan att behöva kolla efter Henry hela tiden...
Jag kommer sakna de också såklart!

Usch det rinner och geggar från Henrys öra fortfarande. Ringde hans läkare idag men de har stängt resten av veckan p g a brand. Vårdcentralen går jag inte till för de är inte kunniga inom detta.
Så vi ska avvakta till måndag och så får han åka in för en koll då. Kanske har rören pluggast igen? Kanske måste de spolas? Han har bara ont när jag drar/trycker på örat annars är han helt ok.

F´s semester blev klar för någon vecka sedan. Han är ledig vecka 31-34, så vi får typ 2 veckor tillsammans i sommar. Barnen får vara lediga totalt 5 veckor i sommar. Men Alicia kommer gå i skolan från mitten av augusti men hon slipper fritids i alla fall.

Nu ska jag gå och kolla på Efterlyst. Jag ska vara uppe till midnatt för att boka vår tågbiljett hem från Malmö, hoppas få en riktigt billig men ska kolla så det blir ett 4 timmars tåg denna gång...

Ha det gott!! Kram

Kommentarer
Postat av: Ingela

Gladast är jag att du kommer!!!! =D Love you!

2010-05-05 @ 22:03:52
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad kul!!



svar på din kom på mitt inlägg. Vi kan köpa kort samma dag. Vet inte om jag kan nu idag som jag trodde måste med köpa tågbiljett billigt nu.

kram

2010-05-06 @ 08:02:25
Postat av: Kerstin

Ingela: Du är så go´ =)

Love you too, all of you!!



Anna: Får se om jag har råd, så mycket jag måste köpa just nu... När har ni tänkt åka?

2010-05-06 @ 21:50:02
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0