Nya badkläder, närakuten besök

Jag fick hem mina nya badkläder idag från Haléns.

                                        
Ett badlinne: 199kr

                                          
Bikinitrosa: 129 kr
                                                  
Jag hade ingen rabattkod eller något men när jag sökte på www.google.se på halens + rabatt så fick jag upp en massa koder som folk lagt ut på nätet =) Så jag fick 50 kr rabatt.
Så det rekommenderar jag folk att göra vid beställningar på nätet, googla på rabatt så får ni en massa koder och liknande.

Henrys öra fortsätter rinna så ikväll åkte vi in till Närakuten. Läkaren kollade snabbt och sade att röret satt kvar och det rann klar vätska från det. Inget stopp i örat och det såg ok ut. Hon ville skriva ut pencillin men Henrys öronläkare säger att det ska öronbarn inte ha. Så vi hämtar bara ut pencillinet om det börjar rinna tjock och geggig slem, ev. inte slutar rinna inom någon dag. Visst skulle pencillinet döda infektionen men han har inte direkt ont och rören ska ju ta bort infektionen så vi avvaktar lite grann.

Jag är så trött, satt uppe till efter 00.00 för att boka tillbakabiljetter från Malmö. Vi åker hem 4/8. Fick biljett för 245kr (varav 60kr för pappersbiljetter hemskickat) Deras datorsystem lade av så det gick inte att betala med kort så jag var tvungen att ta på faktura = 60 kr **arg**
Inga 95 kronors biljetter längre, billigaste var 175kr... De flesta var på över 300kr.
Vi har ändå fått resan till ett bra pris, 169+245=414kr =)

Nu ska jag läsa lite bloggar, imorgon är det fredag!! Så SKÖNT

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja, det är ett mycket bra pris för tur och retur Malmö-Stockholm, men inga extra utgifter som man inte tänkt sig är välkomna.



Först blev jag lite skraj när du skrev att du googlat på rabatt + företag för jag beställde från Cellbes igår (letar klänning till festen =) ) och jag hade ingen rabattkod för de brukar aldrig ha 25 % på en vara eller nåt. Så jag provade googla och det enda de hade var att få en scarfs eller väska och det kan jag vara utan för de är så tantiga, hahaha! Ha en underbar helg! Längtar!!!

2010-05-07 @ 08:35:44
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela =) Tack detsamma

2010-05-07 @ 18:18:29
Postat av: Anna

snygga badkläder har inte sett ngt snyggt i halens då när jag kollat.Får väl gå in igen och kolla...

2010-05-08 @ 12:14:08
Postat av: Kerstin

Anna: Jo, Åhlens har många fina kläder/badkläder. Många olika badlinnen och tankinis för oss som inte vill visa magen =)

2010-05-08 @ 18:55:48
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0