Tisdagens upptåg

                                                        

Ringde kommunen imorse för att få reda på om det fixat sig med Alicias fritidsplats som de av misstag sagt upp.
Personen jag ville prata med var ledig på tisdagar sade dem. Men de kunde se att allt var ok, hon var nu återplacerad på sin fritidsplats på heltid. Skönt tänkte jag. Men tänkte ändå ringa imorgon för att prata med den ansvarige och skälla lite =)

På eftermiddagen ringer denna person mig. Hon vet inte alls något om historien tydligen ?! och hon är den ansvarige... Jag berättade jag att jag försökt nå henne tidigare men de sade att hon var ledig. "nej, det var igår jag var ledig"

Jag får återigen berätta om allt strul, om felregistreringar, feluppsägningar m.m.
Hon säger att det nu är fixat och då frågar jag om hon nu står skriven som heltid och då säger hon: "Nej men oj, hon står ju som 4 timmars. Tur att du frågade , då ändrar jag det till heltid"

Vilken koll dessa människor har och de ska vi förlita oss på?! Det ska bli spännande att se fakturan hon skulle ändra och skicka ut till oss. Undrar vad de kan ha hittat på nu? Kanske sagt upp Henrys plats nu? hahaha

                                                  

Jaja, idag har vi gått från telefonjack till bredbandstelefoni. Vi har www.glocalnet.se och är mycket nöjda med deras service, priser och allt. Vi kommer betala 50kr i månaden för abonnemanget mot 159 kr som vi betalade förut.
Allt man kan spara in på är ju bra, varje krona räknas, eller hur? =)

Hmm, nu ska jag väl titta på bloggar och titta på tv.

Ha det gott mina kära läsare

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja, det är det jag säger, de på kommunen bara sitter och dricker kaffe hela dagarna ;P



Vi har också bytt till glocalnet bredbandstelefoni och räkningen som kom var mindre än tidigare - hoppas det fortsätter så! =)

2010-05-26 @ 22:22:33
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Ja, det borde du väl veta haha



Vad kul, mindre att betala är alltid välkommet =)

2010-05-27 @ 22:17:43
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0