Torsdag var det här

Och här händer väl inget speciellt idag heller.

Har jobbat över en del denna månad så det blir bra extrapengar vilket är helt ok känner jag =)
Har inte jobbat så långa dagar men har haft tidigt schema.

                                                        

Har precis betalat räkningarna och vart har pengarna tagit vägen??!! Vi ville ju spara 5000 kr denna månad men det blir nog tight och det är presenter som ska köpas inför student, dop, födelsedagar och liknande... Jaja, som jag sade till F, allting är bättre än hur det var förra året.
Sparar vi mindre denna månad så försöker vi spara mer nästa månad helt enkelt.

Denna sommar kommer vi inte göra några dyra aktiviteter alls. Det blir en resa till Malmö där vi mest ska umgås med släkt och vänner. Stranden, gratis djukparker och liknande blir det, ev. en kryssning.
Vad har ni för planer i sommar?

                                                            

Mitt nya leverne går fortfarande bra. Har börjat träna magmusklerna nu, F har jättebra övningar från sin fotbollstid. Det känns verkligen i magen nu, kul! Siktar inte mot en muskulös mage men gärna lite plattare och inte så degig =)
Ska köra magövningar varje dag efter mitt cyklingspass.

Ni får ha en skön fredag!

Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0