Visst är det underbart med fredag?!

Jag är så trött i kropp och knopp men det är fredag =)

Vår Xbox360 har gått isönder.... =(  Någon som har en till salu? Jobbigt nu när man blivit van vid att ha en. Henry spelar sina spel och jag tittar på mina filmer genom den. Ja, vi får försöka hitta en billig på Blocket eller något?!

Nu ska jag strax iväg för att handla, sedan blir det det fredagsmys här med Talang och gottigotti.

I helgen blir det utrensning av vårt sovrum ,sortera bort kläder, skor och annat som bara vi slängt in i garderober,skåp och lådor.
Det blir antagligen träff med vänner också och på söndag är det dags för Alicias dansuppvisning. Det ska bli kul att se och denna gång ska kameran vara laddad och klar!!

Alicias fröken berömmer Alicia så mycket angående hennes sätt att ta direktiv. De håller på att öva inför en vårkonsert/pjäs som vi föräldrar ska komma och titta på. Alicia spelar Ida (Emil) och ska tydligen vara rolig och bra =) Kul!

Ni får ha en trevlig fredagkväll mina kära läsare



Kommentarer
Postat av: Anna

nu skriver jag till dig i bloggen i stället.

Jo jag har fått dina sms och sedan har jag skickat med. Men får inget besked att sms är skickat. Hur satt kostymen?

Vi kommer nog sluta vad 14 tiden idag så om ni har tid kan vi träffas jue.

Synd det där med x boxen

kram

2010-05-08 @ 12:11:53
Postat av: Kerstin

Anna: Har inte provat kostymen än men den ser ut att passa bra, tack så hemskt mycket!!



Synd att vi inte kunde träffas idag men imorgon kanske blir bra?! Hoppas ni kan komma på dansuppvisningen!

2010-05-08 @ 18:54:41
URL: http://chetti.blogg.se/
Postat av: anna

hoppas jag med kram

2010-05-09 @ 12:32:17
Postat av: Kerstin

anna: Tråkigt att ni inte hann komma men det är ju svårt när du jobbar samma dag. Hon vill inte dansa mer tyvärr så det blir ingen nästa gång...

Kanske att hon börjar i teaterskola för det verkar hon gilla, får se

Kram

2010-05-09 @ 21:01:53
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0