Fars dag

Idag har väl alla uppvaktat sina pappor?! Min och F´s pappa finns ju tyvärr inte mer så mitt fokus låg ju på F, barnens pappa =)

                                   

Han fick sin mugg och sitt örngott och blev glatt överraskad.


Efter frukost så storstädade vi hela lägenheten, det behövdes verkligen. Henry skulle egentligen gå på fotbollsträning idag men vi gick inte. Han får gå nästa söndag istället.


Vi stack till Heron City en sväng, åt mat och lekte lite.


Kom på idag, tack vare min mamma att vi inte alls kan åka ner till Skåne vecka 2... Alicia går ju i skolan
*mitt dumma nöt*. Ska försöka byta semesterveckor, byta ut vecka 2 till vecka 52. Hoppas att chefen beviljar bytet, hade varit så himla bra. Chefen brukar vara sjyst och jag tror att det bara är en annan på jobb som ska vara ledig dessa dagar. *hoppas hoppas*

                                         

För då åker jag och barnen ner 25/12 (juldagen) och stannar till 31/12 (nyårsafton). Annars kanske jag och barnen åker ner i februari, på sportlovet istället.
I år har vi inte tänkt att ha något besök alls över jul/nyår. Vi behöver vara ensamma, samla kraft och bara ta det lugnt. Vi behöver en vecka för att ventilera, andas ut, umgås.


Har bokat kryssning, gratis B-hytt. Vi åker 2/1 och det ska bli kul! =)


Just det, Alicia kissade inte i sängen inatt, 2 nätter på en vecka, otroligt! Minirinet kanske hjälper ändå, en natt i taget bara.


Två veckor till första advent. Pest eller pina? Fram med julsaker och börja julbaka. Mysigt på något sätt, mysigt att fira julen hemma. Men då kanske vi firar juldag/annandag jul i Skåne, vi får se =)


En massa text om allt och ingenting.


ha en skön vecka


Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja, ibland glömmer man bort självklara saker, såsom att barnen går i skolan, träningar etc. Man har för mycket att tänka på helt enkelt.



Bra att ni tar det lugnt över jul. Hoppas chefen är juste så att det går att byta vecka. Tycker det är mysigt med jul och tar gärna fram adventsstakar. Men fruktar julbak/julgodiset... hur ska det då gå med viktnedgång? Man måste ju leva också. Att hitta en balans är så svårt!!!

2010-11-15 @ 07:34:49
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Då träffas vi i jul, ev. annandagjul eller mellandagarna =)

2010-11-15 @ 20:31:46
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0