Film, julkort, fotboll och Audin

Igår kollade jag på en film



"Knucklehead" en komedi om wrestling m.m. Inte så rolig men ändå en bra historia. Jag gillade den!

Sedan skulle jag se en läskig film som inte fungerade på XBoxen och sedan var den fransk utan svensk text så det blev delete av den...

                                             

Idag har vi pysslat med julkort, redan! Vi har ju en hel del att pyssla ihop och helgerna är fulltecknade så det får bli några julkort per helg. Det är barnen som gör julkorten och jag är bara assistent =) Vet att de flesta inte skickar julkort längre men jag skickar ju 95% av mina gratis genom Citymail annars hade jag troligen inte skickat några.

Henry hoppar av sin fotboll med laget Salem Svart innan han ens hunnit börja, tråkigt! Han vill inte och jag vill inte tvinga honom. Men vi ska ev. sätta honom i Norsborgs IF till våren/sommaren för där kanske några kompisar också kommer spela.

                                           

Nu har vi bestämt oss för att fixa vår bil hos Audi, trots att de är dyrare. Vi litar på dem, de sätter in Audidelar, vi får garanti plus att vi (troligen) slipper efterkontrollen hos besiktningen då de är en auktoriserad verkstad. Jag kommer ansöka om Audikortet, vilket man kan betala delar och reparationer med. Det är räntefri avbetalning upp till 6 månader.

Nuförtiden hatar jag sådana kort och vi hade kunnat betala kontant men då ryker en stor del av våra sparade pengar och det vill vi inte riktigt! Men det är räntefritt och utan några andra kostnader så det är ju trots allt bra.

Nu ska vi slänga oss i soffan, mysa och titta på film. Kanske tar vi oss en promenad hmm vi får se.
Barnen är förkylda och hostiga så det är kanske bäst att ha en innedag.

ha en skön söndag!


Kommentarer
Postat av: Lizzy

haft en bra helg? =)

2010-11-21 @ 21:46:03
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Lizzy: en lugn och fin helf

2010-11-22 @ 20:47:42
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0