Fredagkväll

Och här inväntas en härlig kväll framför Idol. Barnen kollar på Toystory 3 nu och jag slänger in ett snabbt inlägg.

Skönt med fredag, eller hur?!

                                             

Fick tipset om Omega3, att det ev. kan hjälpa vid sängvätning så nu har jag köpt en burk och så får barnen testa det. 1 om dagen blir det.

Tänk att det är första advent nästa söndag och jul om 5 veckor... Måste börja handla julklappar känns det som.

Bilen har vi inte fixat än för vi vet fortfarande inte hur vi ska göra och vem som ska fixa den. Men det löser sig, vi har ju 3,5 vecka på oss =)
Vad händer om man kör en bil som har körförbud? Kan körförbudet hävas om man fixar det som är fel?

Ja, nu ska jag kolla in lite bloggar snabbt

Ciao

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hej!

Äntligen fredag med allt vad det innefattar.



En liten fråga - Hur många bloggar läser du / dag?



Tittar du in på bloggen - Glöm inte anmäla dig till "Veckans blogg" som du hittar i kategorin Tävlingar!



Ha en riktigt trevlig kväll!

2010-11-19 @ 19:52:21
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Cissi

jag ska börja med omega3 nu :D

2010-11-19 @ 20:01:17
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Sandra

kolla in min blogg!

2010-11-19 @ 20:09:16
URL: http://fashionbysandra.blogg.se/
Postat av: mamma

Får barn äta omega3?

2010-11-19 @ 22:16:44
Postat av: paula

på vilket sätt skulle omega 3 hjälpa mot sängvätning?

2010-11-20 @ 01:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0