Halsont, sliten

Hade halsont igårkväll och så även idag. Tråkigt att det alltid är något.

Skulle på 40-årsfest idag som jag nu missar för jag känner att jag måste vila. Bara vara hemma och ta allt i lugnt takt.

Har nu planerat inför jul, klappar, pyssel och bak, Henrys kalas m.m. Det blir inte mycket pengar som kan sparas i november/december men det är ju sådana tider nu. Inbjudan till Henrys kalas kommer senare.

                                               

Imorgon är det Fars dag och det får ni inte glömma! Jag har köpt två mindre presenter från barnen, en mugg med ett hjärta och texten "världens bästa pappa" och ett örngott med texten "världens bästa pappa".

Så idag blir det film hela dagen/kvällen. Har tre bra filmer =)

Nu ska jag surfa in och beställa kryssning, vi åker mest för barnens skull. F sade "du gillar verkligen att åka kryssning" och det gör jag nog för då umgås vi som en familj i ett dygn utan telefoner, tv och datorer.


Ha en fortsatt skön lördag!



Kommentarer
Postat av: mamma

Tråkigt att Du inte mår bra,men det är förståndigt att stanna hemma från kalaset. Hade jag ínte haft mina djur hade jag rest till Norsborg till Henrys födelsedag, men jag hoppas kunna skicka med paket med Göran och Irene. Skicka g

Tråkigt att Du inte mår bra, men det är förståndigt att stanna hemma från kalaset. Hade jag inte haft mina djur skulle jag ha rest upp till Norsborg till Henrys födelsedag, men jag hoppas kunna skicka med paket med Göran och Irene. Kan Du skriva en önskelista för båda barnen? Krya på Dig!



2010-11-13 @ 17:54:42
Postat av: Ingela

Har du fått reda på vad det var som hänt i trappan när polisen gick runt?



Tråkigt att du har ont i halsen, ska ni aldrig få vara helt friska?

2010-11-14 @ 12:38:41
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Mamma: Ja, det skulle ha varit roligt att ha dig här! Kan verkligen ingen ta hand om djuren?

Jag har påbörjat önskelistor, kan maila över de till dig en dag i veckan.



Ingela: Se mitt inlägg ovan om poliserna. Nej, hösten brukar vara en evigt lågn sjukdomstid för oss, varje år...

2010-11-14 @ 20:25:39
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0