Hejsan hej

Så var veckan igång och shit vad kallt vi hade det idag då. -9 grader när vi gick hemifrån imorse och så var det minusgrader hela dagen här brrr.

Men posten måste ut så det var bara att bylsa på en massa kläder och så ut i friska luften. Vi hade i övrigt en fin dag med blå himmel och solsken.

                                       

I fredags köpte jag en yoghurt som var dålig redan när vi öppnade den. Har mailat affären och de har färskvarugaranti så vi får 200% pengar tillbaka "cashing haha"
Dessutom mailade jag företaget som produkten kommer ifrån och de ska skicka hem ersättning =)
Så det är bra att hitta fel ibland hehe

                                         

Första natten med Minirin för Alicia. Enligt F ska hon ha 4, det hade läkaren sagt hmm. Men på burken har läkaren skrivit 1 tablett i 2 veckor för att prova på. Jag gav två, de är på 0,1 mg och det stod i bruksanvisningen att den normala dosen är 1-2 tabletter.
Så spännande, får se om vi får resultat redan inatt =)

Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på senaste avsnittet av Desperate Housewives!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0