Lördagen har gått i 150

Idag har jag knappt suttit ner... Har haft för mycket att göra eller rättare sagt har planerat in för många måsten på en dag.

Vi har gjort lite julkort och packat in julklappar. Sedan har vi köpt en ny tv för den tv som gick sönder fick vi pengar tillbaka för de kunde inte laga felet. En 32tums LCD, jättefin och man kan sätta in USB och kolla på filmer direkt från tv:n =)

Sedan var jag och barnen en runda i köpcentret SKHLM och hjälp vad mycket människor, helt sinnesjukt! Man kunde knappt vända sig och man stod i vägen överallt...
Men vi fick tag på det vi skulle ha:



Haha, nu är jag tant på riktigt! Köpte en dramatenvagn på ÖoB för 99kr och jag är så stolt haha. Så skönt att slippa släpa hem påsar från affären! "I´m a tant and I´m proud of it" =)



Det blev en litet gullig mobilstrumpa också, 39kr på Claes Ohlson.


Kommentarer
Postat av: mamma

Det var en fin dramatenvagn Du köpte till ett bra pris. Jag är inne på min tredje, l39 kr på Biltema, men den är inte särskilt stor - får väl gå extraturer med den. Och Ni har redan satt upp julgran! Jag väntar med min ett tag till, knäckt på mitten men med pappas tape fixas allt!"

2010-11-28 @ 16:59:24
Postat av: Ingela

Skönt mamma har tejp kvar ;) Nä, Kerstin, en tantvagn, hahahaha! Ja, jag säger då det! =P

2010-11-28 @ 17:31:27
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Mamma: Jo, vagnen är fin, rymlig och lättkörd. Jo, här körde vi hårt direkt, allt är nu på plats puh



Ingela: Ja, jag är nu officiellt en tant men den kommer bara användas då jag ska handla i centrum så jag slipper släpa hem påsarna,

2010-11-28 @ 17:52:18
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0