Min snälla chef

Jag måste ha världens bästa chef. Tänkte på det idag, hur ledsen jag hade blivit om vi fick byta chef igen. Vi byter ca en gång om året.

Han uppmuntrar oss, är glad och hjälpsam. Köper fika, pizza, choklad m.m. till oss i princip varje vecka.

                                                      

Och idag beviljade han mitt semesterbyte och ville t o m att jag skulle behålla vecka 2 som semestervecka också. Hade varit nice om jag hade fler semesterdagar =)
Men det räcker med vecka 52 och 1 för denna gången.

Så jag och barnen åker troligen ner till Skåne på juldagen och kommer hem på nyårsafton. Jag har inte bokat ännu men gör det i helgen. Hoppas kunna betala ca 500 kr för resan, ska ta konstiga tider typ =)

Ska bli kul att träffa alla syskon, vänner som fått barn, syskonbarn som jag ska gosa med. Mamma, såklart, äta hennes goda julköttbullar.

Väl hemma, väntar 10 dagars semester tillsammans med pappa F, kan det bli bättre?

Vi ses till julen!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att det ordnade sig med ändring av semesterveckan. Hoppas Du hittar en billig resa ner till Malmö, men det går ju inte att resa hur tidigt som helst efter julafton. Det skall verkligen bli roligt!

2010-11-18 @ 22:23:44
Postat av: Kerstin

mamma: Nej, vi åker nog på eftermiddagen på juldagen och tidigt på morgonen på nyårsafton. Vi får se, hittade biljetter för drygt 600kr igår.

Vi längtar

2010-11-19 @ 19:42:16
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0