Nu drar vi strax på kryssning

Jag och min vän A plus våra fyra barn drar strax på en 24 timmars nöjeskryssning som går i läskiga Halloweens tecken. Vi åker med www.vikingline.se och deras båt Cinderella tur och retur till Mariehamn.

Barnen  är ju överlyckliga då kryssningsschemat är fullspäckat av barnaktiviteter.

Har precis sett "Inception"



Den var precis så bra som jag hade tänkt mig. Älskar filmer där man verkligen får tänka efter och i denna filmen måste man vara med och lyssna och se allt för att ha en chans att hänga med.
Leonardo Di Caprio är lysande precis som alltid!

Nu ska jag packa och annat innan vi åker.

Geir åkte ur Idol och det stod mellan honom och Elin om jag fick bestämma. Olle var ju så lysande bra, en riktig bra artist!

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas Ni får riktigt trevligt och barnen kommer överens. Jag skall strax ta bussen till Oxie och äta födelsedagsmiddag

2010-11-06 @ 15:30:07
Postat av: Ingela

Vi tänkte se inception idag, verkar lovande! Ha det så kul på båten!!! =)

2010-11-06 @ 17:19:23
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Mamma: Jo, det var trevlig och barnen bråkade typ ingenting.



Ingela: Vi hade kul!

2010-11-07 @ 20:39:40
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0