Onsdag, datorstolar, slut i kroppen

Usch idag var ingen bra dag tycker jag. Brukar inte känna mig stressad på jobb men idag kändes det i kroppen hur jag stressade upp mig själv. T o m nu efteråt kan jag känna av det, blää

Sedan så hade vi världens orkan och regnoväder ett tag och jag känner mig så sliten, var längesedan jag kände så. Ingen ork alls i benen, de hängde knappt med på rundan...
Borde börja träna för att bli mer fit igen men hur orkar jag det efter sådana här dagar?!

Nej, nu tar vi nya tag, ny dag imorgon och ny post ska ut...

Har börjat lägga mig en timme tidigare om kvällarna och det är skönt att vakna utvilad men jag vaknar tidigare och kollar klockan ett antal ggr för jag känner mig pigg och redo att gå upp och undrar varför alarmet inte gått...

Nu har vi äntligen datorstolar till våra datorer istället för köksstolar!! Fick de av jobbet så det är bara att tacka och ta emot. Ännu en sak som vi kan stryka från listan.

                                             

                                         

Skåne och julen... Jag vill ju ner men F vill ju inte och dessutom skulle det bli 3 intensiva dagar... Så det lutar mot att vi firar härhemma tillsammans med de vänner som finns här. Men jag har ju semester vecka 1-2 så då tänkte jag ev. att jag och barnen kunde komma ner vecka 2 och hälsa på.
F är ledig vecka 1 tillsammans med oss och den veckan ska vi bara vara tillsammans utan måsten men lite nöjen får vi planera in =)
Vi jobbar mellandagarna i år. Men om ni skåningar har lust att komma bort från Skåne över julen så är ni mer än välkomna upp hit!

Nu ska jag surfa vidare, tävla lite och slappa i tvsoffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0