Tisdag och vintern verkar vara här på riktigt buhu

Fy vilket äckligt väder, kyla, snö och glashalt. Vill inte, vill dra något gammalt över mig eller gå i ide tills våren är här. Tur att det händer roliga saker i december/januari.
Måste försöka ha något att se fram emot varje helg så klarar jag kanske av vintern lättare?!

                                               

Har ni några tips mot att klara kylan, mörket, snön och isen och allt annat som har med vintern att göra?!

Har inte berättat ännu men F ska bli fotbollstränare och få lön för det =) Han ska träna ett lag 16-åringar, Stuvsta IF och ska skriva kontrakt i veckan. Det är ingen hög lön, men extrapengar är ju alltid bra att ha och så får han syssla med det han älskar. Dessutom går han ju en tränarkurs hos svenska fotbollsförbundet och att få träna ett riktigt lag i någon säsong är ett av kraven för att gå vidare i tränarkursen. Drömmen är att få träna ett stort nationellt eller internationellt lag en vacker dag och tjäna miljoner haha =)

                                                         

Jag har precis bakat kladdkaka, mumsigt gott.

Nu ska jag blogga vidare och ev. blir det film idag om jag inte fastnar vid datorn...

ha en skön onsdag!

Kommentarer
Postat av: sofia

tack! åh vad mysigt:)

2010-11-24 @ 18:50:54
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Postat av: Ingela

Tyvärr, inget tips för att klara mörker, kyla och snö. Det enda är väl att man gör vardagen så mysig som möjligt, med tända ljus, unna sig något gott och vara tillsammans. Annars vet jag inte... tyvärr!



Jättekul för F!!!! Hoppas hans fot är bättre!

2010-11-25 @ 08:41:52
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Unna sig något gott haha, det gör jag ju året runt =)

Tända ljus och mysa med familjen låter som ett bra tips!

Hans fot är som vanligt men han ska själv inte spela fotboll, han är tränare bara =)

2010-11-25 @ 21:04:21
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0