Det blev en tidig helg för mig

De ringde från Alicias skola strax efter 09.00. Alicia har magont och mår dåligt, så det var bara att stämpla ut och gå och hämta henne. Visst har hon ont i magen men annars är hon precis som vanligt. Hon sjöng på vägen hem, gick runt i snön (ja ni läste rätt) men då och då pep hon till "jag har ont i magen"

Så hon får vila i helgen, kanske något hon ätit? Hoppas inte att det är magsjuka blää

                                  

Ja, inatt har det snöat här, första snön för i år, lite väl tidigt kan man tycka. Det är inte mängder och det smälter väl undan på någon dag men ändå, snö i oktober!! =(

Ikväll blir det Idol, hörde ni att Alice hoppat av och att Minnah får komma tillbaka för en andra chans. Spännande men tråkigt tema ikväll, Beatles låtar...

Ni får ha en trevlig fredag, räkna ner nu, arbetsdagen är snart slut!

Bruno Mars, The way you are. Favvolåten just nu


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas Alis magknip gått över! Snö i oktober, jag kan absolut inte minnas att det varit snö i oktober någon gång tidigare. Tvi vale! Även här i Skåne har det snöat, men hoppade över Skurups innerby så vi slapp det, hahaha!

2010-10-22 @ 19:10:30
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad är det för fel på Beatles De är väl jättebra!

2010-10-22 @ 22:18:14
Postat av: Kerstin

Ingela: Skönt att ni slapp snön för denna gång =)



Mamma: Nja, lite tråkiga tycker jag haha

2010-10-24 @ 15:12:38
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0