Det luktar Köttfärspaj

Jag har precis lagat köttfärspaj. Det är ett nytt recept som jag provar, den ser god ut men den är för varm än för
att ätas.

                                                

Min nya mobil har redan kommit, ska gå och hämta den strax och samtidigt hämta Alicia som är hos en kompis och leker.

Såg en film idag "When in rome" med Olsen twins men den var ganska tråkig och dåligt skådespelande emellanåt... Skulle vara en komedi, ungsdomsfilm typ.

Ska jobba imorgon men är troligen hemma igen på torsdag, ögoninfektion kan ju ta ett par dagar att få bort men vi får se. Hoppas bara han är frisk till lördag då jag och F ska vara barnfria... Annars får vi skjuta på det till helgen efter typ.

Ha en trevlig tisdagkväll och onsdag


Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag såg inga Olsen tvillingar i den filmen? Bruden är lik men det är inte nån av dom.



Vi ses imorgon. Då ska vi grillas :)

2010-10-12 @ 18:35:31
Postat av: Kerstin

Se mitt nyaste inlägg, det var visst en gammal film från 2002, tror att du sett en nyare =)

2010-10-12 @ 20:15:55
URL: http://chetti.blogg,se
Postat av: Ingela

Var köttfärspajen god? =)

2010-10-14 @ 08:46:16
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

INgela: Ja, jag tyckte det men kräsna familjen bara rynkade på näsan... F och barnen äter typ ingenting, F blir glad om det är ris och barnen kan äta pizza och korv varje dag så skulle de vara nöjda

2010-10-14 @ 14:24:32
URL: http://chetti.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0