Fortsättning...

Ja och igårkväll var det så dags för att gå på min arbetskompis T´s födelsedagsfirande. Jag tog med barnen men festade lite ändå. Drack några öl och tog några shottar och hade KUL!
Vi skrattade mycket och det var riktigt trevligt =)
Vi var hemma strax innan 00.30 så det blev inte för sent men inte så tidigt heller.

                                                 

Vår söndag hitintills:

Ja idag har jag rensat igenom vårt vardagsrum, slängt gamla cdskivor och filmer, bara skräp! Nu är där rent och snyggt. Har lite idéer på förändring hmm får se vad vi gör. Det är ju roligt att göra om och inte ha möblerna på samma ställe och sådär.

Nu står F i köket igen och bakar meatpie och sausagerolls. Gott! Perfekt som mellanmål och ta med på utflykter m.m.

Ja, och nu är helgen snart slut och det är tråkigt men som vi sagt tidigare så är det snart fredag igen =)

Nu får vi se hur länge det dröjer till nästa vabbande... Det är verkligen tråkigt, inte så mycket för pengarnas skull (fast det svider ibland) men för att jag är en sådan person som behöver paus från hem, barn m.m. och bara vara Kerstin för ett par timmar, förstår ni vad jag menar?
Då känner jag att jag blir en så bättre fru och mamma, mer positiv, mer tålamod m.m.

Ni får ha en jäkligt skön söndagkväll!!

Kommentarer
Postat av: Anna

måste få prova de därade sausagerolls alltså. jag har ju gjort bons ngr gånger och de var ätbara :)

2010-10-25 @ 20:58:09
Postat av: Kerstin

Anna: Det är bara att komma hit. Vi har i frysen =)

2010-10-26 @ 19:47:56
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0