Fredagen är snart här, wunderbar

Måste lägga in något roligt inlägg också efter mitt deppiga och ledsamma.

Påminner er alla om att det är fredag imorgon och det tycker säkerligen alla är skönt.

Har nu sett Alicias skolfoto och även hon blev jättebra. Båda barnen blev bra, riktigt bra tycker jag. Ofta är det något "fel" men denna gång blev de perfekta =)

Imorgon kommer jag inte blogga för fredag är min ickedatordag. I helgen så har vi inga direkta planer, Alicia ska på Halloweenparty hos en klasskompis.

Vad har ni för planer i helgen? Firar ni Halloween?


Kommentarer
Postat av: mamma

Det var ett roligt foto, särskilt den nedersta pumpan!

2010-10-28 @ 22:35:35
Postat av: Ingela

Kul med bra foto!! Jag har velat ha det i flera år på barnen men sedan fotograferna gick över till digitalkamera så har fotona blivit dåliga. De tar ju typ bara 2-4 foton jämfört med kanske 10-15 förr. Igår var det spökparad i Skurup - alla barn som vill klär ut sig och går på gatorna genom centrala Skurup med facklor. Mysigt! Annars smyckar vi lite hemma för barnens skull och Simon ska ha barnkalas där man får klä ut sig nästa helg. Annars inget...

2010-10-29 @ 10:55:27
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Mamma: =)



Ingela: Ja, vi är riktigt nöjda. Roligt med spökparad! Ok, låter ändå som ni firar för barnens skull =)

Alicia ville gå och ut på "bus eller godis" runda men nej det tycker inte jag. För amerikanskt!

2010-10-30 @ 14:08:38
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0