Fredagen var intensiv, den kom och gick

På jobbet hade vi "implementering" av nya kamskåp. Ut med de gamla och in med de nya, fullt sjå med att ställa de i ordning m.m. Nu kommer vi jobba på ett helt annat sätt, vi står upp och sorterar posten per hushåll i flera skåp i hagar. Det år så Posten har haft det i många år. Det lär bi några tuffa månader som vi har framför oss men vi är taggade och hoppas att det kommer bli bra till slut för oss alla.

                                            
Minns ni dessa skor? Kommer inte ens ihåg vad de hette?


På kvällen blev det Idol och 90-talstema. Nu vet jag att jag börjar bli gammal hehe, när mitt tonårstionde kan vara ett tema =)
Åh, Haddaway vilken nostalgi, älskade honom. Jag brukade cykla till Möllan och köpa billiga kassetband med typ Haddaway och eurodisco, reggae m.m. De lyssnade jag på i min freestyle.

När jag var typ 12-13 år så köpte jag min första stereo, ni vet en sådan där som allt sitter ihop på. Den kostade 2000kr och jag var så stolt. Min första singel var just den låt Andreas Weise sjöng igår. "Oh, baby I love you way" Det inköptes även skivor av Inner Circle, Bob Marley och en några Absolut music skivor.

Daniel åkte ut igår och det känns ok. Tyckte Geir gjorde ett bra jobb men är trött på Elin...
Vilka är era favoriter?
Jag gillar Jay och Olle.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Elin har aldrig varit någon jag gillat, dåligt uttal och intetsägande röst även om hon är cool på scen. Jay är storfavorit men gillar även Weise och Linnea. Spännande!

2010-10-30 @ 21:25:05
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag gillar weise, jay och olle.

skorna hette buffalo :-)

2010-10-31 @ 00:10:11
Postat av: Kerstin

INgela: Jo, Weise är riktigt bra och så typisk svensk =) Linnea är rolig att se på scenen.



Paula:? Just det Buffaloskor haha

2010-10-31 @ 12:21:54
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0