Hemma och vabbar

Jag och Alicia var påklädda men vi fick inte upp Henry... Han har gnällt och haft sig hela natten men vi visste inte riktigt vad det berodde på.

När han väl vaknade till så såg jag att hans ögon var röda och svullna och fulla av var... Ögoninfektion... Så det var bara att ringa jobb, det var inte lönt att lägga sig igen så vi tittade på tv. Sedan lämnade vi Alicia i skolan, gick förbi jobbet en sväng och nu är vi hemma.

Imorgon ska F vara hemma så jag kan jobba, bättre att skiftas om fast det krävs övertalning av F för att han ska vara hemma, tråkigt. Så på torsdag kanske jag får vara hemma igen, beror på Henrys ögon.

Jag är så glad att han kunde vara med på fotograferingen igår i alla fall. Hade varit tråkigt om han hade missat det även i år...

Köpte fysiologiskt ögonvatten på Apoteket och sedan hittade jag en oöppnad tub Terracortril. Det är en ögon och öronsalva som F fick förra året när han hade öroninfektion. Så jag har börjat skölja och droppa redan så vi hoppas det lägger sig snabbt och att inte vi får det...

Igår såg jag en film



"How to make love to a woman" en komedi som är helt ok.

Nu ska vi kolla på film och mysa =)

 


Kommentarer
Postat av: anna

så det blev fotografering i alla fall? jag vet inte när vårat har det

2010-10-12 @ 19:35:31
Postat av: Kerstin

anna: Ja, i all hast så ändrades det. F fick reda på det i fredags...

Jag mailade rektorn förra veckan och hon mailade tillbaka att det blev 10/10-11/10 men dagis sade för någon vecka sean att det inte skulle bli... Mycket förvirrande men nu är han fotograferad i alla fall.

2010-10-12 @ 20:18:40
URL: http://chetti.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0