Magsjuka var det här...

Shit vad min mage är i uppror... Lade mig tidigt igårkväll, kunde inte sova för jag mådde så illa.
Emellanåt får jag kramp i magen som vara i typ 10 sekunder = ont.

Usch, jag hatar verkligen magsjuka. Jag får se hur jag mår senare ikväll men det lutar mot att jag går vara hemma från jobb imorgon. Mår skit och vill inte smitta mina arbetskompisar.
Hoppas isåfall kunna orka lämna barnen så jag får vila i lugn och ro.

Hoppas ni mår bra!

Har hunnit med att se två filmer igår

"The other guys" med bl.a. Will Ferell och Mark "Marky Mark" Wahlberg.
Den var helt ok, mycket action och en hel del roliga scener för det är en äkta amerikansk actionkomedi.



"Red" med bl.a. Bruce Willis. Även den här är en riktig actionkomedi vilket passar Willis bra. Den var lång, ca 2 timmar men spännande och lite oförutsägbar.

Nu ska jag gå och slänga mig i soffan och kolla på fler filmer.

Alicia började också klaga på illamående för en stund sedan, hoppas jag inte smittat henne...

Ha en skön söndag gott folk


Kommentarer
Postat av: Madde

Stackars dig, hoppas du börjar må bättre snart! Kram

2010-10-31 @ 18:10:46
URL: http://bloggen.fi/detenaochdetandra
Postat av: Ingela

Det låter faktiskt som du blivit matförgiftad. Om det varit vanlig maginfluensa så hade barnen och F varit smittade inom ett dygn. Men nu har det gått längre än så. Jag ringer dig!

2010-11-01 @ 11:31:29
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Madde: Tack! Kram



Ingela: Ja, svårt att säga men som sagt åt ju en massa lökringar i fredags... Hmm, svårt att säga

2010-11-01 @ 12:20:55
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0