Min nya mobil

http://webbutiken.tele2.se/Kop-ny-mobil/nokia22201/?s=172

Klicka in på länken och kollain min nya mobil. Mitt abonnemang går ut imorgon och det är dags för en ny mobil. Har haft min nuvarande i 3-4 år och den fungerar jättebra fortfarande men vill gärna ha en ny.
Inget märkvärdigt, jag kommer kunna ringa, smsa, ta foto och lyssna på radio. En rosa slidephone, me like!

Vad tycks?

Ska även köpa headset för första gången i mitt liv haha, har 50kr check på Expert och såg att de hade ett passande headset för 99kr i vår butik här i Hallunda. =)

                                                         http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=34447&productId=276369&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#

Min höstjacka som jag köpte på Ellos kom i veckan och den är jättefin, lite sportig modell och varm och gosig. passar perfekt till jeans och sneakers.

Även barnens vinterkläder kom i veckan, mössor, vantar, underställ och liknande, allt var bra föe en gångs skull =)

Kul med shopping!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det var ju en tjusig mobil! Hoppas att den kommer att fungera bra också.

2010-10-09 @ 22:22:51
Postat av: Tessan

Cool färg. Skönt att slippa höra din skrämmande signal. Fast du hittar väl en sån på din nya ändå :-)

2010-10-10 @ 11:47:37
Postat av: Kerstin

Mamma: Ja, det fåt vi hoppas =)

Annars har jag ju den gamla kvar.



Tessan: det ska vara färg på mobiler =)

Jag ska leta upp den värsta signalen såklart haha

2010-10-10 @ 14:59:18
URL: http://chetti.blogg,se
Postat av: Tele2

Hej Kerstin,



Vi på Tele2 hoppas att du blir nöjd både med ditt nya abonnemang och med telefonen.



Vi vill passa på att tipsa dig om Mitt Tele2 på www.tele2.se. Där kan du kontrollera dina fakturor, hur många SMS du skickat och även få fram din PUK-kod om det skulle behövas.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2010-10-12 @ 18:47:45
Postat av: Kerstin

Tele2: Jasså ni läser min blogg =)

Jo, jag är redan reggad på Mitt Tele2.

2010-10-12 @ 20:20:32
URL: http://chetti.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0