Onsdag, 2 dagar till helgen

Ja, idag är det onsdag, redan. Vi räknar in helgen, eller hur?

Idag fyller min kära vän och arbetskamrat hela 31 år! Grattis Tessan! Hon fick sin present av mig på jobbet, ett rosa tårtfat =)
På lördag ska jag hem till henne och fira ordentligt hehe

                                             

Idag tog Alicia foto på skolan och henne ögon är mycket bättre nu, nästan helt vita. Lär väl bli helt bra imorgon hoppas jag. Men hon har klagat på halsont i flera dagar nu, men det är säkert bara något virus. Hon har ingen feber i alla fall (än...). men hon har även hosta stackaren.
Glad och pigg är hon ändå, fått det från mig kanske?!

Ja, har väl inte så fasligt mycket stt säga. Hoppas ni har det bra allihopa!

Shit vad ruggigt och kallt det blivit, och mörkt. Höstens mörka och tråkiga dagar, förberedelse för den kyliga vintern... Blää säger vi till det, bläää

ha en trevlig torsdag

Kommentarer
Postat av: Ingela

Skönt barnen är bättre. Prova att ge Ali Mucuagin som finns på apoteket. En halv då o då under dagen lindrar halsont o hosta, hjälpte Albin. Fy för mörker och kyla - vill ha vår nu, det gör inget om vi hoppar över julen, hahaha!

2010-10-21 @ 08:21:46
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Tack för tipset! Nej, här hoppar vi nog över julen på riktigt... I alla fall julen i Skåne

=(

2010-10-21 @ 20:25:54
URL: http://chetti.blogg.se/
Postat av: Tessan

Det var kul på kryssningen. Ska bli kul och använda tårtfatet imorrn och på lördag. Ja det ska bli ordentligt med firande på lördag:-)

Vi ses imorrn

2010-10-21 @ 20:59:58
Postat av: Kerstin

Tessan: Vi ses imorgon =)

2010-10-22 @ 13:09:38
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0