Söndag redan? buhu

Varför går helgen så snabbt? Blää

Men men får väl njuta av varje dag som man bör göra. Se fram emot små saker, hmm får se, mitt lilla schema för veckan.

Måndag: Desperate avsnitt 3, bus med barnen

Tisdag: Någon bra film? Bus me barnen

Onsdag: 2 dagar till helg, bus med barnen, film?

Torsdag: Nu börjar det lukta helg, film?, bus med barnen

Fredag: Helgen är här, Idol, mys med barnen

                                                                       

Idag har jag varit lite duktig igen. Har skrubbat ugn och spis, bakom, under, runtom och demonterat allt som går att demotera och skrubbat och satt tillbaka alla delar. Även under diskmaskinen som jag faktiskt aldrig städat under... (3 år sedan vi flyttade in) Så nu luktar här Mr Muscle, gott not.

Har varit och lämnat Ali hos en kompis, de ska leka ett par timmar. Sedan ska jag dit och fika lite =)

Ja, det var väl vår söndag, blir troligen film idag haha, vad ska man annars göra om kvällen när barnen lagt sig?!

                                                 

Måste nog göra äppelkaka, har en del äpplen som börjar bli lite gamla, mumsigt

Kommentarer
Postat av: anna

duktig tjej, vi får se nu mån och tis om vi hinner träffas. ring när du slutat

2010-10-10 @ 20:47:15
Postat av: Mammai

Du skulle varit i Max´ trädgård! Hela gräsmattan var täckt av fallfrukt och många äpplen kvar på träden, som ingen vill ha. Jag fyllde hela soptunnan och tog de största och bästa med hem. Jag får väl göra äpplekaka en dag, för alla kan jag inte äta. Det är synd att där är så många kalorier i vaniljsåsen!

2010-10-10 @ 21:52:27
Postat av: Kerstin

Anna: Jo, vi se sju imorgon. Jag slutar 16.00, och är hemma vid 16.15. Ni kan komma då!



Mamma: Jag skippar vaniljsåsen, kör med mjölk istället.

2010-10-11 @ 18:35:16
URL: http://chetti.blogg,se
Postat av: Ingela

Äpplekaka med mjölk?????? Låter inget vidare, hahaha! Och på kvällen kan du ju mysa med F istället för att se film ;)

2010-10-12 @ 07:41:30
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Äppelkaka med mjölk är helt ok.

Ja, det bästa hade ju varit om han också gillade film lika mycket som mig eller att jag gillade lika mycket fotboll som honom... Ibland lyckas jag övertala honom till att kolla på film

2010-10-12 @ 11:32:05
URL: http://chetti.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0