Torsdag och imorgon den efterlängtade dagen fredag

Här händer det inget speciellt, har inte sett någon film på hela veckan heller. Hmm känns som jag inte har något att skriva om idag, tråkigt ju.

Har sett Henrys foton, förskolan hade redan fått dem och de blev bra. Han ser sådär naturligt leende och busig ut, precis så som han är. Jag är nöjd!

Alicias ögon är ganska bra nu, men på övre ögonvitan på högra ögat är det ganska rött fortfarande hmm, vet inte vad det beror på. Vi ska sluta skölja ögonen och även sluta ge ögondroppar och se om det ger med sig annars får hon nog träffa en läkare för en bättre bedömning.

                                         

Ja, ett kort inlägg blev det!

Vad är det som händer i Malmö? Helt sjukt ju, krypskyttar som skjuter ner invandrare, vad f-n?! I min barndomsstad, ska min man och mina barn inte kunna vara säkra där?

ha en skön fredag!!

Kommentarer
Postat av: lucke

Godnatt! Hoppas du har haft en bra dag :P

2010-10-21 @ 21:45:01
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Ingela

Ja, jag tänkte med det, tänk om det varit F? =´( det är fruktansvärt! Vilket fegt kräk som kryper i buskarna och skjuter folk!!!

2010-10-21 @ 22:24:23
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja det är riktigt otäckt i Malmö. Nu ikväll har 2 kvinnor blivit skjutna här på Kroksbäck genom fönstret.Förra gången var det i den busskur, där jag tar bussen hem ifrån Max. 50 poliser på fallen måste ju klara av det här.

2010-10-21 @ 22:55:58
Postat av: Anonym

Ja det är otäckt i Malmö nu. Ikväll har 2 kvinnor blivit skjutna genom fönstret här på Kroksbäck. Förra gången var det i den busskur, där jag åker ifrån, när jag har varit hos Max. 50 poliser måste ju kunna lösa det här.

2010-10-21 @ 23:02:03
Postat av: Kerstin

lucke: Tack detsamma =)



Ingela: Ja, shit vilket fegt kräk!



mamma: Jag hörde det med Kroksbäck! Ja, de måste spåra honom innan folk börjar skjutas till döds. Bra att han är en så dålig skytt, men hoppas de får fast honom snarast

2010-10-22 @ 12:35:38
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0